© copyright s.v.Tivoli
2012-14

TIVOLI JEUGDCUP

(van onze redacteur Jack Engelen, met hulp van Angelique Janssen) Op 24 mei 2014 werd er op ons sportpark de Heihoef weer eens een jeugdtoernooi gehouden, waarbij gestreden werd om de Tivoli Jeugd Cup. Dit jaar was er door omstandigheden gekozen voor een andere en experimentele opzet. Gezien het grote aanbod van traditionele toernooien en de vele andere bezigheden, die we nu eenmaal in de huidige jachtige wereld hebben, is getracht het over een andere boeg te gooien. Er werd een 4 tegen 4 toernooi gespeeld om de “Tivoli Jeugd Cup” en iedereen, die onze vereniging een warm hart toedraagt, had zich hiervoor op kunnen geven. Rond de klok van 10.00 uur was de aftrap en de teams waren verdeeld over een F-, E- en D-categorie. Er deden maar liefst 17 teams mee met in totaal zo’n 86 kinderen. De teams in de D-categorie waren Team Melvin, Team Stella, Team Kyra, FC Eindhoven, Hasselbraam 7 en Socker Girls. In de E-categorie hadden we de volgende teams: MMDJM, FC Eindhoven, RPC, The Big Royals, de Realtjes en Hasselbraam 6. De teams bij de F-jes waren Fire Balls, Bayern Munchen, De Klimboom, D'r in da telt en de Winners. Het was een leuke en zonnige dag en na een sportieve strijd kwamen Bayern Munchen bij de F-jes, RPC bij de E-tjes en Team Kyra bij D-tjes als overwinnaars uit de bus. Het was een zeer geslaagd 4 tegen 4 toernooi en allen, maar vooral de kids, vonden het erg leuk. Gezien de vele positieve berichten kunnen we wel stellen, dat deze nieuwe formule een succes lijkt te gaan worden. Tot slot bedanken we iedereen, die op wat voor manier dan ook heeft bijgedragen aan het welslagen van deze dag. Zonder iemand tekort te doen, noemen we met name het organisatieteam (Judith Tekstra, Angelique Janssen, Henk en Ronald Rennenberg), de vrijwilligers zoals leiders, scheidrechters en kantinepersoneel en de speciaal voor dit evenement (en andere, zoals damestoernooi en zeskamp) geworven sponsors. Tot volgend jaar bij de 2e editie van de Tivoli Jeugd Cup.